Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

Pokud nastala situace, kdy jste nebyli spokojeni s našimi službami, můžete podat reklamaci či stížnost. Nejrychlejším způsobem je využít e-mailovou adresu: reklamace@ofin.cz. Stížnost či reklamaci lze také zaslat dopisem na naši poštovní adresu: CentroFinance s.r.o., Evropská 2758/11, Dejvice, 160 00 Praha 6.

Do stížnosti či reklamace prosím vždy uvádějte své identifikační údaje a popište, čeho se vaše reklamace či stížnost týká, čímž urychlíte její vyřízení.

Zákonná lhůta na odpověď je 30 dnů.

Celé znění Reklamačního řádu naleznete zde.


Ombudsman pro klienty

V případě, že nejste spokojeni s vyřešením vaší stížnosti či reklamace, můžete požádat o přezkoumání našeho Ombudsmana pro klienty, který znovu prověří vaši stížnost či reklamaci a podá vlastní závěr.

Svůj podnět můžete zaslat na e-mailovou adresu: ombudsman@ofin.cz

Ombudsman pro klienty se zabývá podněty, které již byly řešeny jako stížnosti či reklamace a stěžovatel s předchozím řešením nesouhlasí. Do svého podání vždy uvádějte své identifikační údaje a specifikujte také předchozí stížnost či reklamaci, jejíž řešení rozporujete.